Vinnie bakes

Vinnie bakes

A legfontosabb a REGGELI

2017. augusztus 10. - Buchmüller Vivien

fullsizerender.jpgSzinte minden reggel ahogy kinyitom a szemem már azon jár a fejem, hogy mit fogok reggelizni. Azért gondoltam, hogy írok erről, mert talán eddig a napig nem is tudtam ez milyen fontos nekem.

Ma reggel úgy gondoltam kihagyom a reggelit, a kávét, és mivel szabadnapos voltam én is illetve a párom is, egyszerűen csak elindultunk az edzőterembe. Kb 10perc gyalog az út otthonról a teremig, de R már útközben kérdezgette, hogy minden rendben van-e, jól vagyok-e, mi a bajom, mert olyan fura vagyok. Hát én is nagyon furán éreztem magam, azt hittem talán beteg vagyok, nem volt szinte semmi erőm, kicsit szédültem, és totál kedvtelen voltam. Gondoltam majd az edzés feldob. Hát nem így történt, sőt, 20 perc után fel is kellett adnom, egyszerűen nem bírtam tovább, úgy éreztem elájulok. Alig vártam, hogy hazaérjünk, és gyorsan készítsek egy rántottát, illetve megigyam a kávém, és miután sikerült ennem innom, el is tűnt minden betegségre utaló jel. Nos, itt döbbentem rá, hogy az én szervezetemnek elengedhetetlen a reggeli, és mint idáig is, mostantól is minden reggel próbálok finomabbnál finomabb reggeliket összedobni, amit igyekszem megosztani veletek.

íme pár eddigi reggelim képekben, a recepteket is igyekszem összeírni és megosztani veletek:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vinnievilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1912733870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása