Vinnie bakes

Vinnie bakes

Sütés nélküli hamis sajttorta:)

2017. október 06. - Buchmüller Vivien

fullsizerender-3.jpgA világ legegyszerűbb és leggyorsabb sütireceptjét osztom meg veletek, amihez még sütő sem kell, csak egy tűzhely vagy mikró, hűtő, sütiforma és az alapanyagok. Én ma pontosan 10 perc alatt készítettem el,

majd először kb 10 percre raktam a hűtőbe és már ki is tudtam vágni az első szeletet, mert muszáj volt megkóstolnom, de érdemes legalább fél órát pihentetni a hűtőben, hogy jó hideg legyen. Elrontani szerintem lehetetlen, bármivel lehet ízesíteni, és eddig csak sikert aratott. Én most a málnás-csokis verziót fotóztam le nektek, de az én legnagyobb kedvencem a sós karamellás verzió.

fullsizerender_6.jpg

fullsizerender-2.jpg

Íme a hozzávalók egy 22 cm-es formához:

Alap

  • 130g kakaós keksz
  • 75g vaj

Krém

  • 200 g philadelphia krémsajt
  • 200 ml habtejszín
  • 150 g fehér csoki
  • 100 g porcukor
  • 6 lapzselatin
  • fél citrom reszelt héja

 Díszítés

  • 125 g friss málna
  • 100 g milka málna és mogyoródarabos csoki

Először felolvasztom a vajat, összedarálom a kekszet, majd összekeverem és lenyomkodom a forma aljába egyenletesen. Ha ez kész, beteszem a hűtőbe amíg elkészül a krém. A krémhez először felolvasztom a fehércsokit majd félreteszem hűlni, a lapzselatinokat pedig beáztatom. A tejszínhabot kemény habbá verem, a sajtkrémet pedig kikeverem a porcukorral amíg krémes nem lesz. Ha ezek kész vannak a csoki pedig valamennyire lehűlt, összekeverem a csokit a krémsajttal, majd belekeverem a kemény habbá vert tejszínt. A citromot belereszelem a krémbe, a zselatint kinyomkodom, majd felolvasztom és ezt is belekeverem a krémbe. Ha eléggé elkevertem az egészet, kiveszem a hűtőből a formát, és a kekszes alapra öntöm, majd szépen elsimítom. Ezután a málnát és a csokit egészen apró darabokra vágom és beszórom vele a krém tetejét. Végezetül mehet vissza a hűtőbe, és akár már 10 perc mulva, de ami biztos inkább kb 30 perc múlva már fogyaszthatjuk is!

Nálunk mindenki imádja, remélem nálatok is sikert arat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vinnievilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5812935387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása