Vinnie bakes

Vinnie bakes

Isteni lisztmentes brownie

2017. augusztus 28. - Buchmüller Vivien

kepernyofoto_2017-08-28_15_03_09.pngA brownie egy olyan sütemény, ami egyszerűen elronthatatlan, és nekem a csokis sütik közül az egyik kedvencem. Nagyon egyszerű, nagyon gyorsan megvan, szinte alig kell mosogatni utána, önmagában is isteni finom, de sok mindennel fel is lehet dobni.

Egy olyan receptet mutatok most meg nektek, ami szerintem a browniek közül is a legegyszerűbb, nem kell bele csoki, csak kakaópor, de még is nagyon nagyon csokis lesz, és szerintem még finomabb is mint egy két csokis vetélytársa. Csak pár hozzávaló, csak összekeverek mindent, megsütöm és kész. A legjobb benne pedig, hogy gluténmentes, tejmentes, így laktóz és gluténérzékenyek is fogyaszthatják. Én úgy szeretem amikor még picit folyik a belseje, így aki türelmetlen típus annak is egy szuper sütemény, mert akár már 20 perc után ki lehet venni a sütőből, és lehet fogyasztani, de aki kicsit türelmesebb és nem szereti ha a belseje még folyik annak is csak 25 max 30 percet kell várnia. Ez sütőtől is függ, én 20-25percig szoktam sütni, de 30 percnél tovább semmiképp nem ajánlanám, mert az nem jó ha egy brownie túl sül.

Tökéletes desszert önmagában, de nagyszerűen lehet kombinálni akár gyümölcsökkel amik passzolnak a csokihoz, vagy tejszínhabbal, és az én személyes kedvencem vanillia fagyival, úgy hogy a brownie meleg. Másik kedvencem sós magvakkal megszórni, mint például a sós mogyoró, ez is nagyon harmonizál a nagyon csokis süteménnyel.

Akkor a recept:

  • 200g mandula (szinte liszt állagúra darálva)
  • 4 tojás
  • 100 g vaj
  • 300 g cukor
  • 100g holland kakaópor
  • 1 dl víz

 

A sütőt előmelegítem 180 fokra alsó felső sütéssel. Először egy hőálló tálban a vajat felolvasztom a vízzel, ebbe belekeverem a kakaóport illetve a cukrot, úgy hogy a cukor felolvadjon. Ha felolvadt a cukor, kicsit kihűtöm és belekeverem a tojásokat, majd a mandulát. Egy téglalap alakú formát (én jobban szeretem ha kisebb, így lesz a brownie kicsit magasabb és a közepe folyós) ami maximum 20cm x 30 cm, kibélelek sütőpapírral, beleöntöm a brwonie tésztát, és 15-30 percig sütöm.

Jó étvágyat hozzá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vinnievilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5712777626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása